onsdag 24. juni 2009

Hurra for Andera!



JIPPI! I går fikk vi den glade melding: Andera er fri for HD og AA. Har A på begge deler! Da ble det feiret med kake her i huset! Det betyr at det bare mangler at resten av a-kullet mitt blir røntget også, så er Andera avlsgodkjent (har jo fått både HP og CK på utstilling, se bildene). Kanskje jeg blir bestemor til neste år? Må begynne å tenke på å finne en fin svigersønn, hum hum.

Mitt b-kull er det som opptar meg aller mest om dagen. Nå har de begynt å spise mat fra skål i tillegg, ikke bare klore meg på puppene, skjønt. Og så blir det alltid litt deilige rester til meg, nam. I går var vi ute hele dagen, det var nydelig å sove i skyggen i hagen sammen, håper det blir flere slike dager!

Men nå skal jeg prøve å sove litt, midt i all valpehylingen...noen blir visst aldri fornøyd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar