onsdag 2. september 2009

August kom og gikk, og det gjorde valpene også...





I slutten av juli så ble fire av de fem nøstene mine hentet av sine nye familier, det syntes jeg slettes ikke noe om. Kunne lukte det lang vei at noen fremmede hadde vært hos valpene. Men jeg får vel bare satse på at matmor har gjort en god jobb med å velge ut kun det beste for mine små. Andera og jeg fikk gleden av å ha Bella her noen ekstra uker, og det var ikke så sårt å se henne reise, for hun dro jo sammen med meget bernervennlige representanter av familien fra Løten. Sikker på at vi ser henne igjen om ikke lenge. 

Her er noen bilder fra før de dro, valpene var så heldig å få besøk av dalmantineren Najka. Det var spennende kan du tro, stor prikkete skapning, hva er dette for noe? Ute var vi gjerne alle syv hele dagen, men når det regnet som værst, ble vi så våte at vi måtte inn, men det var ikke populært å bli stengt inne i en liten valpebinge, når man er vant til å løpe fritt hele dagen.

Håper alle fem har det bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar