søndag 25. oktober 2009

Anavo Oskar, Andera og Bernerheims Bocca - slektstreff







Nå har det vært folksomt her igjen! Storegutt Oskar har vært her i halv annen uke, kan tro det ble liv! Ung og viril leken hannhund får to tisper å leke med, jepp artig, men tror jeg kommer til å sove i ei uke minst når har reiser! 

Her ser dere to av mine flotte barn, som begynner å bli voksne, Oskar og Andera, vi er på tur i skogen med verdens beste hundejente! Fireåringen bare klatret opp en skråning, ropte på meg og de to ypplingene, og så var det bare for mor å knipse løs. Veldig hyggelig å være på tur i skogen med hele flokken! Det vanket en liten bit av nista på oss firbeinte også, deilig!

Og bare noen dager seinere fikk jeg en hyggelig overraskelse ved porten, der kom nemlig Bernerheim Bocca med sine tobeite foreldre på besøk. Da fikk vi en hel dag å leke og ta igjen for at det er så lenge siden sist vi så hverandre. Lille kosegutten har blitt veldig stor siden sist, er fem mnd gammel og nærmer seg 30 kg, og er nesten like høy som Andera alerede! Skal si det var fart i ham, og det ble nesten litt vel mye fart her da storebror Oskar og Bocca satte i gang, så da måtte jeg gi fra meg et par boff inni mellom for å roe gemyttene. Men du så gøy det var! Vi ble alle veldig triste da han reiste igjen, spesielt Andera, hun nektet å komme inn med oss andre, la seg bare helt ved porten og så etter ham da han dro. Men muttern trøster oss med at vi snart får Bocca sin bror, Bernerheims B Fabian på besøk igjen, og at vi ser både Fabian, Bocca og Bajazz på en slik hundesamling, kalt utstilling, her i traktene snart. Gleder oss!

Sliter litt med at bildene kommer litt hulter til bulter her på siden, men dere ser vel at jeg koser meg sammen med en ung jyppling, det er altså Bocca, han søte mørke karen. Så er det ett portrett av Oskar og ett av Andera, skogstur bilde, og ett av oss alle fire, fra venstre Andera, Oskar, mor selv, dvs meg Nemi, og unggutten Bocca. Hyggelig med slektstreff, stolt av barna mine. Må jo nevne at vi har hatt besøk av både Bernerheims Bella og Amela Mitsha her også, stas med så stor familie!

1 kommentar:

  1. hei mamma :) det var kjempe koselig å se deg igjen, jeg kjente deg igjen se. Det var bare litt skummelt i starten når det kom 3 digre bernere mot meg på en gang..Jeg hadde en utrolig artig dag, selv om de jeg bor sammen med syntes jeg var fykelig møkkete når jeg kom hjem he he. Kanskje ikke så rart etter så mange timer med lek ute i regnværet :)sliten ble jeg ihvetfall, etter en dusj var det ikke mye lek på meg resten av dagen for å si det sånn.. Tusen takk for at jeg fikk leke med dere igjen,håper ikke det blir så lenge til neste gang. Da er jeg større vet du andera-da skal du få igjen,så får vi se hvor tøff du er da he he..gleder meg allerede!! Hils folka dine og si tusen takk for de flotte bildene. nå har jeg forresten passert 30kg og må fortsatt spise det "flotte" foret en stund til (er ikke akkurat så godt men jeg spiser det jeg må) så har jeg fått noen tabletter for at jeg klør,så da blir det nok borte håper jeg.. voff hilsen Bocca

    SvarSlett