fredag 8. mai 2009

Jeg er ikke feit, bare GRAVID!

Ja, det er faktisk lov å gå rundt med en hengende mage og åtte dissepupper, alt til sin tid. Blir slik når det spirer og gror i magen. Ble som jeg sa, en kjapp tur til det skumle stedet som lukter vondt av stressa dyr, der flyr jeg elegant opp på bordet for egne maskin, er ikke Norges mestvinnende berner samt NBSK-klubbvinner i agility for ingenting (ok, er faktisk et par år siden nå, da). Liiiit baktung til en forandring, men kom meg da opp. Litt kiling på magen, og mutter'n jubla! "Vi har EN, vi har TO, og der se vi en TREDJE, vi får tassende små bernerlabber i heimen i hele sommer, jippi!!!"
Ja, hva så liksom, har kjent det flakse og krible i magan LENGE jeg, altså! Sjekk matchvekta mi nå da, pila har tippa 50 kg, ser dere ingen sammenheng, kanskje? Ja, ja, greit det er jeg som skal bli mor igjen og tar ansvar her, og ikke disse gale tobeite nakenapene som ikke forstå noen ting. Ikke har de skjønt at jeg skal ha skal ha skal ha mat mat mat mat mat mat ...sikle
Kremt, digresjon der. Jo, det var et par ting jeg hadde tenkt å lufte før jeg går tilbake til ruging (også kalt intens soving kun vekkbar av matskålklirring).  Dro snuta mi over hjemmesiden til NBSK, og der dro jeg kjensel på et familiært navn, jo der sto veslejenta mi Andera oppført som nr 23 over mestvinnende utstilte bernertisper i landet så langt i år, du verden, det var gøy! Må si jeg er stolt! Er som jeg har tenkt, dette er ei lita jente som selvsagt en mor kan se er ekseptsjonelt vakker. På tide at andre også ser det! 
Så var det dagens siste tanke, det mest skumle med en ny småttingflokk er at jeg må bli kjent med flere nye familier, kontrolleres og godkjennes som fosterforeldre, men jeg fiska opp noen ekstremt gode vibber sist jeg var på Løten, så da tror jeg ting kanskje kan gå riktig så bra. Må bare si at de folka der er UTROLIG hyggelige, skulle vært der litt oftere for han der Roger har master i kunsten å klø en berner. SUKK, TRØTT, SOVE!!!!!

1 kommentar:

  1. Løtenfolka er veldig fornøyd med deg også! Håper du oppdrar snuppa vår til å bli like flink og grom som du er selv! Og Roger lover å ikke glemme å klø deg når du kommer.....

    SvarSlett